Відбілювання неминуче, – яку загрозу несе російський фільм Серебренікова у Каннах

Напередодні Канського кінофестивалю, редакція 24 поспілкувалася з режисером Дмитром Сухолітким-Собчуком та продюсеркою Олександрою Костіною про фільм «Памфір». Ми обговорили особливості стрічки, світова прем’єра, яка відбудеться в Каннах 21 травня, а також режисер обґрунтував участь російського фільму «Дружина Чайковського» Кирила Серебренікова в програмі Канн.

Читайте повне інтерв’ю Нас не знищити, – інтерв’ю з авторами фільму “Памфір” про Канні та унікальність українців

Яку загрозу несе російський фільм Серебреннікова у Каннах

Дмитро Су-Собчук вважає цю особливість доволі прецедентною. Адже в нас є низка російських діячів, якими приписують таке дисидентське вбрання.

Ви знаєте, якщо говорити про цих авторів, то багато з них в опозиції до російської влади. І це, власне, на перший погляд, є тригером, який працює для іноземців: що вони підтримують людей, які нібито мають інші погляди й, що не вся Росія така. І це є найбільшою оманою.

Чимало людей, за його словами, навіть інтелектуалів, однаково є інструментом російської пропаганди. Як? «Вони можуть цього не робити, але вони використовують як фігуру, яка є також адвокатською інтелігенцією для всіх, хто має паспорт цієї держави. І коли фільм російського режисера про російського композитора там (у Каннах, – 24 канал), то має на прийом: не всі росіяни такі“, – він.

Якось Дмитро, цей меседж має звучати не для іноземців, вони мають свій погляди для всієї ж трансляції: «Якщо вони збираються бути своєю країною, то не мають бути для своїх же».

А для всього цивілізованого світу, це, вважає автор “Памфіру загравання в режимі, який там є і, “якщо говорити про якісний статус, щоб якраз фільм Кирила був фінансований за російські гроші”.

Це підтримка фільму російського режисера про російського композитора, що нам знову дасть цей образ відбілювання. Тому на період війни це відбілювання припинення. Воно працює на руку всій пропаганді, на руку російської присутності всієї.

Читайте також “Наші голоси мусять звучати скрізь”: чому фільми про Україну мають бути в Каннах

“Тобто вона є в усіх сферах: література, театр, кіно, живопис і так далі. Це має працювати, як знак того, що весь цивілізований світ, навіть якщо цей російський діяч є в опозиції, це є частиною загальної російської пропаганди та є сенс поставити це все на велику паузу», – продовжив Дмитро.

Треба відмовлятися від участі російських і делегацій, і митців. Ось тоді це знак того, що міжнародною спільнотою нам стане, як вони допомагають, а не їм.

Тому, коли ми говоримо про війну, то, за словами режисера, є сторони: або ви постачаєте дві зброї нам, а не проте їм, або ви на їхній стороні, або на нашій. «Мені здається, у цьому випадку це якраз і є така необхідність зупинитися максимально все, що пов’язано з російською культурою і її присутність у будь-яких сферах впливу», – підсумував він.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.