Мелодії воєнного часу – в ексклюзивному плей-листі від Укрінформу

Під час війни люди теж слухають музику. Війна народжує свої мелодії. Їх не сплутаєш з іншим…

Який час ми не зверталися до наших підкастів «Музичні історії від Укрінформу». Здавалось, час не той, не до музики… Але життя саме підказувало, що не все так категорично з музикою. Пісня про Байрактар ​​та Чорнобаївку народжували одні почуття. Хлопчик, який на популярному відео співає десь на сходинках зруйнованого будинку «Ой у лузі червнона калина…» – інші. А потім був Pink Floyd з Хливнюком. Потім – фінський тенор-поліцейський, який чудово співає «Ніч яка зоряна…», хоча ніколи не знає жодного слова українською… Я зрозумів, як помилялися щодо музики під час війни.

А тут ще згадався Адріано Челентано, який у 1977-му випустив англійською ( чи чули ви Челентано англійською?) альбом «Tecadisk» з піснею «Wartime melodies» – «Мелодії воєнного часу».

Так і народився цей підкаст, який назвали, віддаючи шану Маестро – Мелодії воєнного часу.

«Хлопець, який любив Бітлз та Роллен стоунз». А потім той хлопець пішов на в’єтнамську війну. Це Джанні Моранді, а потім ще безліч виконавців мелодії. Послухавши, спробуйте сказати, що не зачепило…

А ось Flash and the Pan, непересічні музиканти Гарі Ванда та Джордж Янг. Австралійці. Дарма, що на австралійську землю не ступали окупанти, багато чого відчули та передбачили. Наприклад, за сорок років до 24 лютого цього року почуєте в них про росіян як можливих ініціаторів війни…

А ще – Роджер Тейлор, який завжди був найбільш політизованим із учасників Queen, та який ще 1994-го записав пісню-попередження про загрозу відродження нацизму. Хто б ви думаєте там є на відео в промо-роліку пісні, окрім британських неонацистів? Жириновський.

А ось композиція «Життя на передовій» (Життя на передовій), що має, кому б ви думали? Королю танцювального реггей Едді Гранту. При цьому обраному королеві жанру пісню з доволі глибоким текстом про перипетії життя у фронтовій зоні вдалось зробити танцювальною.

І це ще розводить, що музику не запрограмуєш. Впевнені, що і ваші враження від мелодії воєнного часу також. Буде щемний діалог двох молодих людей – емігранта-латиноамериканця, який загинув під час атак на Всесвітній торговий центр, та дівчини-афганки, яка стала жертвою бомбардування Кабулу ( «Манхеттен – Кабул»), а потім – діалог двох дітей війни – Давида з Тель -Авіву та Ішмаеля з Бейруту. А потім – «День шакала», і «Чорна меса до Ядерного Бога», й інші мелодії.

Слухайте… Це лиш перша частина підкасту. Друга буде з не менш цікавими сюжетами. Та, звісно, ​​мелодіями…

Слухайте попередні випуски:

Кримінальні танці — як, коли та з кім

«Музичні історії»: Gasta Claus, Perper, Slade та інші

Led Zeppe навпаки, або чому зірка не завжди стає кометою

Все буде хумпа, або нові пригоди екзотичних музичних стилів

Пригоди каджунського акордеона, або звідки беруться екзотичні музичні стилі

Як Карлос Сантана став Світильником ока господнього

Як правильно рибалити на квадратного групи, або знахідки з блошиних ринків

Одеса на музичній мапі світу

У пошуках цукрової людини, або різдвяні історії з життя антиподів

Джон Леннон, Елтон Джон та інші самотні серця

Як фінські панки перемогли російських мілітаристів

Про тих, хто не захотів стати зіркою. А міг би…

Кавери, які стали популярнішими за оригінали

Як правильно танцювати «Смарткач»

«Реве та стогне…» у ритмі вальсу, або чому Україна впродовж десятиліття залишилася

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.